Skellefte Reklams nya satsning

378
reklam utan

Skellefte Reklam fortsätter att bredda sig och deras senaste stora satsning är på textiltryck och profilkläder. Vilket är ytterligare ett steg i att bli en helhetsleverantör för deras kunder.
– Vi vill göra det enklare för företagen som anlitar oss. Att de ska vända sig till oss för allt inom allt inom pr och reklam, säger Per Boström, VD på Skellefte Reklam.

Skellefte Reklam kan erbjuda det mesta inom reklam. De kan fixa fram allt från fordonsdekorer och dekaler till skyltar och print. Sedan några år tillbaka tillhandahåller de även textiltryck och profilprodukter.
– Det är något som har vuxit fram över tid, och eftersom förfrågningarna har ökat gör vi nu en mer riktad satsning mot textiltryck och profilkläder, säger Per Boström.

Vad innebär den här satsningen för er?
– Att vi har gjort fler avtal med leverantörer på textilsidan. Vi har ett gediget sortiment av kläder, kepsar och mössor, säger Per Boström.

– ANNONS –

Den ökade satsningen är ett led i att Skellefte Reklam vill vara en helhetsleverantör för sina kunder.
– Vi vill göra det enklare för kunderna. Att de ska vända sig till oss för allt inom allt inom pr och reklam, säger Per Boström och fortsätter:
– Det gör också att det blir färre länkar i kedjan och en effektivare hantering, vilket också gör att prisbilden blir bättre. Som kund behöver man inte vända sig till flera olika ställen och skicka en massa loggor fram och tillbaka. En kontakt med oss och sedan kan vi hjälpa till med det mesta, säger Per Boström.

Funnits sedan 1954

Skellefteå Reklam har funnits sedan 1954, men Per Boström och Erik Segerstedt tog över 2015 och sedan dess har företaget successivt breddat sig. Innan Per och Erik klev in jobbade företaget mest med fordonsdekorer, men år efter år har företaget vuxit – både när det gäller antalet anställda och när det kommer till vad de kan erbjuda sina kunder. Breddningen av verksamheten har medfört att Skellefte Reklam har kunder över i stort sett hela Västerbotten och även delar av Norrbotten.
– Vi har många återkommande kunder, vilket förstås är jättekul och ett bevis på att vi gör någonting rätt. ­Samtidigt har vi fått väldigt många
nya kunder sedan vi breddat vår verksamhet och det hoppas vi ska fortsätta, säger Per ­Boström.

Text: JOHANNES HÄGGLUND

– ANNONS –